maandag 6 oktober 2008

Brakelse Bossen

De zaterdag samen met Danny, Gerrit, Schiljer, Marc D en Ronny naar Brakel afgezakt voor een prachtige tocht. Alles was erbij, pittige klimmetjes, gevaarlijke afdalingen, loopstroken, goeie bevoorradingen en koude douches!!!
Na 20km (en bijna 2 uur fietsen) waren we aan de eerste bevoorrading waar er beslist werd om niet de volle 50km te doen maar de 40 (omdat het al lastig geweest was). Gerrit, Marc en ik besloten om toch de 50 te doen en achteraf geen spijt van gehad.

Volgens de site hebben we 980 hoogtemeters afgelegd op de 50km, en dit op 3u rond!!

Groeten en tot de volgende keer!

P.S.
Ik kan volgend weekend niet mtbejeren want 't is eetfestijn van de Melkmoilen (kzien ulder daar wel é!)

2 opmerkingen:

danny zei

Pélé,
Zijde ni mis met uw 50km op 3 uur, ik dacht dat wij 40km op 3 uur hadden en jullie zijn toch een kleine 3 kwartier na ons toegekomen. Ik weet dag ge goed aan 't rijden zijt maar ni beginnen zweven hé manneke.

Pele zei

neeje, ken ben ni mis. Asek e koekske staan te eten en wa te drinken, dan stanek ik ni aan mijn wiel te draaien é! En op de 50km hebben we nog es een bevoorrading gehad boven op de ijskelder (ge hebt wa gemist!) Volgens mijne cateye: 3h01' 51,3km 16,9 AVG