zaterdag 25 september 2010

Steenhuize

Vandaag samen me Oli en Danny naar Steenhuize gereden (me de vlo) daar dan de 47km gedaan en weer naar huis! Ik had 91km op mijn tellerken en 4u gereden. Schone tocht, goeien Etixx gedronken (voor, tijdens en na!). 't Was toch weer wa aanpassen, nu alles redelijk glad en er waren wa evenwichtsoefeningen nodig soms. Ne keer of 3 een buitje had maar al bij al redelijk schoon weer. Er waren er ni te veel die ons ingehaald hebben behalve diejen ouwen dat den Oli der heeft afgereden! ;-) Als afsluiter nog es de Poggio op, wa ook al lang geleden was, nog e spurtjen aan de meet, fietskes afgespoten, gauw naar binnen en e potteken rijstpap verwerkt en e mattetaartjen en dan terug naar huis me veel windop!
Beware of den Danny, as dieje zo blijft voortdoen dan staan wij binnen 2 maand precies stil!!

Merci en tot volgende week, dan ist "onzen" 1e rit van 't seizoen nl. de Brakelse bossen!

Geen opmerkingen: